آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان نذار دنیا رو دیوونه کنم از رویا رستمی دانلود رایگان

رمان نذار دنیا رو دیوونه کنم از رویا رستمی با لینک مستقیم

دانلود رمان نذار دنیا رو دیوونه کنم از رویا رستمی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۳۵۱

خلاصه رمان : می خوام از دختری بنویسم که تنش زیر رگبار نفرت مردیه که گذشتشو این دختر دزدید. دختری که کلفت خونه ی مردی شد که تا دیروز جرات نداشت حتی تندی کنه… روزگار تلخ می چرخه اما هنوز یه چیزایی هست..‌. چیزایی که قراره گرفتار کنه دختری رو که از زور کتک مردی سرد و مغرور لال شد… پایان خوش.

قسمتی از داستان رمان نذار دنیا رو دیوونه کنم

زیر درخت انبه نشست. افکارش حول رامبد و رفتارهایش می چرخید تا یادش می آمد رامید با او بد بود. اما نه اینگونه وحشی و افسار گسیخته! دعواهایشان بگو مگو بود که بیشتر از طرف رامبد و کوتاه آمده پانیذ کوچک بود که از ترس رامبد جوان همیشه سکوت می کرد.

خدایا کجا بودی وقتی این دختر سوخت و دم نزد تا گلایه ای نباشد از این مرد تمام شده در همه ی مقیاس های دنیا! به درخت تکیه داد. چشمانش را بست. از لباسش متنفر بود نه بخاطر کلفت بودنش، برای رنگش. نتوانست حتی تا چهلم هم سیاه پوش مردی شود به نام عمو که بیهوده کلمه ی پدر برایش دریغ شده بود!

آهی کشید و چشمانش را باز کرد که صدای افتادن چیزی و بعدش صدای نابهنجار کلاغی بلند شد. کنجکاوانه به طرف راستش چرخید. جوجه کلاغی روی زمین قل خورده و ناتوان آوا از گلو بیرون می داد شاید مادر سر به هوایش پیدا شود که نشد و پانیذ تنها لبخندی سخاوتمندانه زد و در دل گفت:

برای من فرستاديش خدا نه؟ گفتی اونقد تنهام که به کلاغ میتونه پرش کنه و البته شاید بکنه. لبخند زد و دست دراز کرد و جوجه کلاغ را که ناآرامی می کرد در دست گرفت و با محبت سرش را نوازش کرد. در دل گفت: رفیق تنهایی من، از امشب مهمون من شدی. با هیجان بلند شد و به سوی ساختمان دوید…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: نذار دنیا رو دیوونه کنم
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: رویا رستمی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۳۵۱
  • حجم: ۴ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=174
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.