آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان مات (جلد اول) از فرناز احمدلی دانلود رایگان

رمان مات (جلد اول) از فرناز احمدلی با لینک مستقیم

دانلود رمان مات (جلد اول) از فرناز احمدلی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۶۰۱

خلاصه رمان : رها زنی ۲۳ ساله موفق و مستقل که یکبار ازدواج کرده و به دلیل خیانت همسرش جدا شدن. رها عاشق بچست ولی دیگه نمی خواد ازدواج کنه پس تصمیم می گیره بدون ازدواج بچه دارشه. یه شب میره به یه مهمونی و به مدت یه شب صیغه مرد جذابی میشه که حتی اسمشو نمیدونه. رهای خوش شانس همون شب حامله میشه و نقشش میگیره اما نمیدونه آدم اشتباهی رو به عنوان پدر بچش انتخاب کرده مردی که همه با شنیدن اسمش لرزه به تنشون میوفته…

قسمتی از داستان رمان مات

آسانسور که در پارکینک وایساد ساواش سریع از رها فاصله گرفت و گفت: رسیدیم. با قدم هایی بلند خودش را به ماشین آخرین مدلش رساند. رها با لذت به آن جذاب لعنتی خیره شد. عاشق رانندگی با همچین ماشین هایی بود، لبش را خیس کرد و گفت: میشه من رانندگی کنم!؟؟ ساواش: نه. رها: چرا نه؟!؟!

ساواش: چون نمی خوام…. مطمعنم ماشین نازنینمو داغون می کنی. رها: رانندگیم خیلی خوبه، مطمعن باش ماشینت چیزیش نمیشه. ساواش مردد نگاهش را بین عروسک دوست داشتنی و دلبر رو به رویش که با مظلومیت نگاهش می کرد چرخاند کلافه نفسش را بیرون داد.

کلید را به سمتش انداخت و گفت: اگه یه خط روش بیوفته بدجوری حالتو می گیرم. رها خسیسی زیر لب گفت و با هیجان سوار شد. ماشین را روشن کرد و از برج خارج شد کمی که از رانندگی حرفه ایش گذشت به سمت ساواش چرخید تا نظرش را بپرسد، اما با دیدن نگاه مشکوکش متعجب گفت: چیزی شده؟

ساواش از گوشه چشم نگاهی به عقب کرد و گفت: یه چیزی بهت میگم فقط نترس باشه؟؟! رها آب دهنش را قورت داد و گفت: چی شده؟!!؟ ساواش: لعنتی باید خودم پشت فرمون میشستم… ببین اصلا استرس نگیر باشه قرار نیست اتفاقی بیوفته فقط خیلی معمولی راهتو برو به گارد امنیتیم خبر دادم تو راهن…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: مات
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: فرناز احمدلی
  • ویراستار: باغ استور
  • تعداد صفحات: ۶۰۱
  • حجم: ۲ مگابایت
  • منبع تایپ: باغ استور
خرید کتاب
26,400 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://ayrelroman.ir/?p=1888
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.