آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان عاشقی درست و حسابی از هلن هوانگ دانلود رایگان

رمان عاشقی درست و حسابی از هلن هوانگ با لینک مستقیم

دانلود رمان عاشقی درست و حسابی از هلن هوانگ کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۹۱۰

خلاصه رمان : (گودریدز) وقتی آنا سان، ویولونیست، خیلی تصادفی از طریق یه ویدئو یوتیوب وایرال می‌شه و توی حیطه‌ی کاریش به موفقیت می‌رسه، احساس می‌کنه صلاحیت کافی رو نداره و برای این‌ که دوباره به موقعیت قبلی برسه خودشو به آب و آتیش می‌زنه. و زمانی‌که دوست‌ پسر قدیمیش بهش می‌گه قبل از یه تعهد دائمی لازمه برای مدتی توی رابطه‌ی آزاد باشن….

قسمتی از داستان رمان عاشقی درست و حسابی

وقتی به خاطر توضیح هفته ی ملالت انگیزم یه چین عمیق صورتش رو برزخی میکنه، وحشت وجودمو فرا میگیره و میگم: احساس میکنم دارم به بهترشدن نزدیک میشم. این یه دروغ محضه، اما خوب نتیجه میده چون فورا چهره ش روشن میشه. از شنیدنش خیلی خوشحالم. جنیفر میگه.

بهش لبخند میزنم، اما یه نمه احساس حالت تهوع بهم دست میده. از دروغ گفتن خوشم نمیاد. هرچند، بیشتر وقت ها دارم انجامش میدم. دروغ های کوچیک کم ضرر که باعث میشه مردم حال بهتری پیدا کنند. این برای همراستا شدن با جامعه ضروریه.

نمیتونی از قطعه ی میانی که روش به سختی میافتی بگذری؟ میپرسه. با چیزی که پیشنهاد میده جا میخورم. باید از اول شروع کنم. این کاریه که باید انجام بدم. اگه قرار بود آهنگ از وسط نواخته بشه، این بخش از قطعه اول آهنگ می اومد. متوجهم، اما این کمک میکنه که تو از این سد ذهنی بگذری.

نکته رو واضح می کنه. همه ی کاری که میتونم بکنم تکون دادن دست هامه، حتی اگه از دورن درحال فروپاشی باشم. میدونم که دارم خلاف خواسته ی اون عمل میکنم، و این بهم احساس اشتباه بودن میده. آه میکشه. انجام دادن این کار پشت هم مشکلی رو حل نمیکنه…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: عاشقی درست و حسابی
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: هلن هوانگ
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۹۱۰
  • حجم: ۲۱/۴ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=531
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.