آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان رویای با تو بودن از مریم دالایی دانلود رایگان

رمان رویای با تو بودن از مریم دالایی با لینک مستقیم

دانلود رمان رویای با تو بودن از مریم دالایی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۱۰۳

خلاصه رمان : شهره دختری که به عشق در نگاه اول اعتقاد داره و عشق پاک یکی از پسران فامیل به اسم یاشار رو نمی بینه… در این میون دختری به اسم فروزان هم به یاشار علاقه داره و فروزان برادری به اسم فرزاد داره که عاشق شهره هست این دو طی نقشه ای به پسری به اسم سروش پول میدن تا سر راه شهره قرار بگیره و خودش رو عاشق اون نشون بده و شهره هم…

قسمتی از داستان رمان رویای با تو بودن

موقع خواب یک بار دیگر جملات پرسوز او را خواند. این جمله ها نیز مانند شعرها و آهنگ هایش تاثیر خاصی روی او گذاشته بود. کشوی میز را بیرون کشید تا دفتر را داخل آن بگذارد که چشمش به کارت پستالی افتاد که چند ماه پیش همراه آن مانتو از او هدیه گرفته بود. کارت را برداشت و نگاه کرد.

نقش پروانه ای بود که یکی از پرهایش با شعله شمع می سوخت اما چرا او این کارت را انتخاب کرده بود؟ کارت را باز کرد داخل آن شعری نوشته بود که باز هم خبر از دل پرگلایه او داشت. کارت را روی میز گذاشت. دستش را ستون چانه کرد و به تصویر شمع و پروانه چشم دوخت.

ناگهان خاطرات سروش در ذهنش زنده شد و به یاد آورد که چه طور بی رحمانه پر و بال او را سوزاند و عشق نو پایش را به خاکستر نشاند. اشک هایش جاری شد. دیگر نسبت به او حسی در خود نمی دید اما دلش برای خودش می خوست که چه زود از اولین عشقش سرخورده شد

و تمام آرزو هایش چون حباب از هم پاشید و محو شد. آن شب خوابش نمی آمد. خیلی فکر کرد. به گذشته، به سروش، به یاشار، به کارهایی که انجام داده بود و کارهایی که می توانست انجام بده اما این کار را نکرده بود! حالا معنی حرف های پرستو را درک می کرد و می فهمید حق با او بود!

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: رویای با تو بودن
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: مریم دالایی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۰۳
  • حجم: ۲/۱
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=330
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.