آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان خاطرات آدم و حوا از مارک تواین دانلود رایگان

رمان خاطرات آدم و حوا از مارک تواین با لینک مستقیم

دانلود رمان خاطرات آدم و حوا از مارک تواین کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۴۴

خلاصه رمان : آدم، اولین آفریده ی خدا، به تنهایی در بهشت زندگی می کند تا سر و کله ی حوا، کسی که او را مزاحم می داند؛ پیدا می شود. حوا با خصوصیات زنانه اش عرصه را بر آدم تنگ می کند و آدم با اخلاقیات مردانه اش حوا را کلافه… کم کم دست تقدیر این دو را به هم علاقه مند می کند و… کتاب خاطرات آدم و حوا عاشقانه ی لطیفی است از اولین زوج آفرینش..‌.

قسمتی از داستان رمان خاطرات آدم و حوا

“حوا”  تمام صبح رو مشغول کار کردن بودم تا سرو سامونی به خونه زندگیم بدم، به عمد ازش دوری می کردم به این امید که شاید تنها بشه و بیاد پیشم، اما نیومد. ظهر که شد کار رو تعطیل کردم و واسه تفریح رفتم دنبال دویدن با زنبورا و پروانه ها و گشتن بین گلا،

موجودای قشنگی که لبخند خدا رو از آسمون گرفتن و همراه خودشون نگه می دارن! اونا رو جمع کردم و باهاشون چند تا تاج گل و به لباس ساختم و تنم کردم. ناهارو که چند تا سیب بود. تو سایه نشستم و دعا کردم بیاد، اما نیومد! مهم نیست! اتفاق مهمی نیفتاده! چون اون هیچ توجهی به گلا نداره،

به اونا میگه آشغال و نمی تونه انواعشونو از هم تشخیص بده، فکر می کنه افتخاره آدم این طوری باشه. نه من براش مهمم، نه گلا و نه آسمون رنگی دم غروب، تنها چیزی که بهش توجه داره ساختن خونه س، تا خودشو اون تو، از دست بارون قشنگ پنهون کنه، انگورا رو جمع کنه و بره سراغ میوه ها تا ببینه رسیدن یا نه.

یه تیکه چوب خشک گذاشتم روی زمین و سعی کردم به به چوب دیگه اونو سوراخ کنم تا شکلی که تو ذهنم بود رو بسازم اما یهو اتفاق ترس ناکی افتاد. از تو اون سوراخ به غبار آبی شفاف بلند شد، منم همه چیز رو پرت کردم و شروع کردم به دویدن! خیلی ترسیده بودم چون فکر کردم اون به روحه !

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: خاطرات آدم و حوا
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: مارک تواین
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۴۴
  • حجم: ۸۱۵ کیلوبایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=202
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.