آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان امید زندگی از عالیه مرادی دانلود رایگان

رمان امید زندگی از عالیه مرادی با لینک مستقیم

دانلود رمان امید زندگی از عالیه مرادی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۴۰۵

خلاصه رمان : امید زندگی… سرگذشت دختری بنام یاسمین از یک پدر و مادر بی سواد از یک روستای دور افتاده که بازی سرنوشت پدر و مادرش را به تهران کشید و زندگی یاسمین درآن نقش بست و از او یک دکتر معروف ساخت…..

قسمتی از داستان رمان امید زندگی

روزها در پی هم میگذشت و سرم را به کار گرم کرده بودم تا اینکه یک روز صبح که داشتم صبحانه آماده می کردم حالت تهوع به من دست داد به سرعت به دستشویی رفتم و گفتم شاید به خاطر کم غذا خوردن اینطوری شدم و توجهی نکردم ولی تا شب با هر بویی که به دماغم می خورد

حالت تهوع پیدا می کردم نمی دونستم چه مرضی پیدا کردم. آن شب گذشت و فردا صبح هنگامی که داشتم تو آشپزخانه مدرسه چایی را آماده کردم خانم مدیر وارد آشپزخانه شد و گفت اگه زحمتی نیست به من یه لیوان آب بده بوی عطری که خانم مدیر به خودش زده بود حالم را بد کرد

و دوباره حالت تهوع بهم دست داد دویدم سمت توالت وقتی برگشتم دیدم خانم دیدم خانم مدیر خودش چای ریخته است و دارد با لبخند معنی داری به من نگاه می کند گفت مبارکه ایشالا. با تعجب به خانم مدیر نگاه کردم گفتم چی مبارکه؟ ته چاییش را سر کشید و گفت فکر کنم حامله ای.

سرم را پایین انداختم و پرسیدم از کجا می دونید؟ خانم مدیر دستی سرم کشید و گفت دختر چون این ها علایم حاملگی ممکنه باشه این حرف خانم مدير شوکه شدم، یعنی بودم؟ نمیدونستم باید خوشحال باشم یا ناراحت از طرفی به آرزوم رسیده بودم از طرف دیگر نگران واکنش پدرت بودم….

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: امید زندگی
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: عالیه مرادی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۴۰۵
  • حجم: ۱/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=154
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.